Karma Kagju znana też pod równorzędną nazwą Karma Kamtsang jest jedną z czterech głównych szkół buddyzmu tybetańskiego. Szkoła Karma Kagju zapoczątkowana przez I Karmapę, Dusum Khjenpa (1110-1193) jest najdynamiczniej rozwijającą się szkołą buddyzmu w Europie.

poniedziałek, 11 listopada 2019

VI Szamar Rinpocze, Mipam Ciokji ŁangcIuk "Pieśń Wadżry"




Skłaniam się do stóp Mistrza Miczio.
Nie istnieje jakakolwiek pewność odnośnie zjawisk, 

Jednak Ojciec Guru pojawił się, jakże to wspaniałe! 
Dlatego ta prośba pełna jest głębokiej tęsknoty.
W przestrzeni Dharmadhatu mego umysłu
Pojawiają się miriady gwiazd różnorakich przeżyć.
Mistrz Guru mieszka w esencji mojego umysłu
Jako istota Buddy.
Jeśli rozwijasz wiarę, rozwiń wiarę w Niego.
Jeśli się modlisz,
Do Niego kieruj swą modlitwę.
Na nieboskłonie nieożywionego świata pojawiają się gwiazdy istot.
Mimo iż niewiele przeżyć wylania się z mego umysłu,
Wszystkie są tylko grą mądrości Guru.
Jeśli rozwijasz zaufanie, rozwiń zaufanie do Niego.
Jeśli się modlisz, do Niego kieruj swą modlitwę.
Pełen miłości Lamo Karmapo,
Obdarz mocą swego współczucia tego, który zagubił się w otchłani arogancji,
Krnąbrnego człowieka, takiego jak ja,
Pozbawionego ochrony.
Proszę, podziel ze mną doświadczenie Twego umysłu.
Jeśli chodzi o moje studia Sutr i Tantr,
Przyjmij mnie w swej dobroci
Tak, bym wkrótce je ukończył.
Przybycie Guru jest znakiem; że me .życzenia bez wątpienia zostaną spełnione.
Proszę, obdarz mnie błogosławieństwem Siddhi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz